به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: همچنان که رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری فرمودند اقتدار نظامی و امنیت کشور باید مقتدرانه پاسداری شده و در مورد این مسائل با هیچ کسی مذاکره نخواهد شد.
وی با بیان اینکه همه نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی ایران با قدرت از امنیت و تمامیت سرزمینی دفاع می کنند افزود: دشمن جسارت تحرکی را به خود نمی دهد زیرا می داند کوچکترین حرکت آنها با پاسخ کوبنده و مقتدرانه ایران روبرو می شود.
امام جمعه اردستان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده گفت: ایران نوجوانان و جوانانی مانند شهید فهمیده ها و حججی ها دارد که دنیا از درک آنها ناتوان است اما ایستادگی و جانفشانی آنها رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی می باشد.
او اضافه کرد: جوانان و نوجوانان در شرایط جنگ نرم باید با افزایش آگاهی خود در برابر دشمن ایستادگی کنند چرا که فضای مجازی، ماهواره ها و رادیوهای بیگانه جوانان را با پخش فیلم ها و برنامه های مستهجن هدف قرار داده و به دنبال منحرف کردن آینده سازان کشور هستند.
دهشیری همچنین به دستگاه های متولی امور آموزشی و فرهنگی گفت که توطئه های دشمن را رصد کنند و پس از کارشناسی و ارایه راهکار، جهت خنثی کردن این توطئه ها گام بردارند.
وی در ادامه از بسیج خواست بیشتر در صحنه حضور داشته و مرکزهای دینی و فرهنگی را رونق ببخشند.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.