به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی پنجشنبه در دیدار دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: این مجمع با انجام کارهای نیک بزرگ باعث آرامش خاطر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران است اما باید ضمن پشتیبانی از بیماران نیازمند، انجام کارهای علمی و پژوهشی در عرصه های جدید را با حمایت وزارت بهداشت در پیش بگیرد.
وی سلامت و امنیت را نعمت های بزرگ خداوند عنوان کرد و افزود: مشکلات سلامت تنها مختص ایران نیست، جهانی می باشد و امروزه شیوع بیماری های ناشناخته و نوپدید گریبانگیر جهان شده است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان بیان کرد: در چنین شرایطی پژوهش یک ضرورت است و باید در کنار آن آیه ها، روایت ها و حدیث های فراوانی که از پیامبر اسلام (ص) و امامان معصوم (ع) در مورد سلامت و پیشگیری از بیماری ها بیان شده، استخراج و استفاده شود.
او در ادامه عنوان کرد: رنج، سختی، بیماری و مشکلات از سویی عامل پیروزی و تکامل ملت هاست و مردم شریف ایران در دوران دفاع مقدس با همه مشکلات و شهادت جوانان و نوجوانان دست و پنجه نرم کرد تا سرانجام به برکت خون شهیدان پیروز شد.
آیت الله نمازی شهیدان را عامل بازدارندگی و سرمایه ای بزرگ برای پاسداری و استمرار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دارای آثار و برکات فراوانی بود و این نظام را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور برای شرکت در نخستین گردهمایی زنان خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل، به کاشان سفر کرده بود.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.