به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه پعد از شکست سه بر صفر تیمش مقابل تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته دهم لیگ برتر، در نشست خبری با تبریک این پیروزی به مهدی تارتار و بازیکنان پارس جنوبی جم افزود: تیم پارس جنوبی از تیم ذوب آهن دونده تر و با برنامه تر بازی کرد و توانست پیروز شود.
وی با بیان اینکه ذوب آهن امروز خوب بازی نکرد گفت: در دیدار امروز سه موقعیت پارس جنوبی گل شد، با این حال من بازیکنان را مقصراین باخت نمی‌دانم و مقصر اصلی خودم هستیم.
سرمربی ذوب آهن اظهار کرد: در کل امروز، روز خوب ما نبود و در هفته‌های گذشته خوب بازی می‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم ولی امروز حتی خوب هم بازی نکردیم.
قلعه نویی افزود: بازیکنان تلاش خود را انجام دادند ولی در حد و اندازه خود ظاهر نشدند.
وی گفت: قدرت تاکتیکی تیم پارس جنوبی جم باعث شکست تیم ما شدو اگر چند موقعیت خود را اول این دیدار از دست نداده نمی دایم نتیجه چیز دیگری بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: بازیکنان تعویضی هم انتظارات من را برآورده نکردند و وقتی یک بر صفر عقب بودیم خوب بازی می‌کردیم ولی عطایا آن توپ را لو داد که برخلاف جریان بازی گل دوم را هم دریافت کردیم.
وی افزود: تیم پارس جنوبی به دفاع می کرد و ما مجبور شدیم توپ را از کناره‌ها ارسال کنیم ولی نتوانستیم این کار را درست انجام دهیم .
قلعه نویی افزود: در مجموع امروز هر ایرادی به تیم ذوب آهن بگیریم چون روز خوب ذوب‌آهن نبود درست است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به نبود قاسم حدادی‌فر گفت: از نبود حدادی‌فر ضربه خورده‌ایم و به دنبال جذب یک هافبک بازی ساز خارجی در نیم‌فصل هستیم و باید ایرادات خود را برطرف کنیم.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق شد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با ارائه یک بازی زیبا و مقتدرانه سه بر صفر ذوب آهن اصفهان را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شکست دهد.
پارس جنوبی با این برد 22 امتیازی شد و جای پیکان را در صدر جدول گرفت و ذوب آهن اصفهان با این شکست و 12 امتیاز در جایگاه هشتم جدول باقی ماند.
پ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.