به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های نماز جمعه کاشان بیان کرد: آمریکا هنوز با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روبرو نشده و اگر این اتفاق روی دهد، توان ایستادگی مقابل آن را نخواهد داشت.
وی افزود: علت دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران این است که آنها، رژیم صهیونیستی و داعش را در کشورهای عراق و سوریه زمین گیر کرد و رژیم غاصب از ترس این سپاه خواب ندارد.
امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای مکتبی، فرهنگی، انقلابی و نظامی است که از قدرت و بصیرت برخوردار می باشد و اینها عامل های قدرت کشور هستند.
او اضافه کرد: رژیم صهیونیستی باید خود فهمیده باشد که تا 30 سال آینده به طور کامل نابود خواهد شد و هم اکنون نیز از طرف نیروهای حزب الله در غزه و کرانه باختری تحت فشار قرار دارد و در مرز نابودی می باشد، تنها یک جرقه لازم است.
اسلامی تبار گفت: در صورت آتش افروزی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه، حزب الله با کمک مردم غزه و موشک های مرگبار آنها را به نابودی می کشاند؛ آنها پس از خنثی شدن توطئه داعش، به فتنه کردستان عراق روی آوردند.
وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی و ایالات متحده به دلیل انحراف پیدا نکردن نظام مقدس جمهوری اسلامی از مسیر، با ایران دشمنی می کنند اما بدانند که ملت ایران به برکت خون پاک شهیدان و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دست از حمایت سپاه پاسداران، ارتش و بسیجیان جان برکف و دیگر نیروهای مسلح کشور برنخواهند داشت.
امام جمعه موقت کاشان عنوان کرد: آمریکا پس از خلع سلاح در عراق و لیبی به این کشورها حمله نظامی کرد و برای ایران اسلامی نیز چنین فکر را در سر می پرواند، اما ملت ایران هیچ گاه زیر بار خواری نخواهد رفت.
نمازگزاران کاشانی پس از آئین عبادی- سیاسی نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا را محکوم کرده و بار دیگر حمایت خود را از رهبری معظم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.