به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پارس جنوبی در هفته دهم لیگ برتر افزود: وقتی جلو می افتیم فکر می کنیم بازی تمام شده است و از توپ های معمولی هم گل می خوریم و باید این موضوع را حل کنیم.
وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن دو ،سه ایراد فنی دارد و تلاش داریم تا این مشکلات را حل کنیم، متأسفانه بازیکنان ما باور ندارند که بهترین تیم لیگ هستند و باید این نگرش تغییر کندتا موفق شویم.
وی افزود: نبود قاسم حدادی فر به تیم ما ضربه زد و امیدواریم مشکلات ما از فردا حل شود.
وی گفت: از اصفهانیان'رئیس کمیته داوران' خواهش می کنم وقتی در ده هفته برای یک تیم این همه اتفاقات رخ می دهد، به آن رسیدگی کند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: تا حالا در فوتبال دنیا ندیدم که مدافع به مهاجم نگاه کند و پنالتی اعلام شود. امیدوارم بازی دربی پایتخت را به عنوان پاداش به کمک داور این دیدار ندهند.
قلعه نویی در خصوص تیم پارس جنوبی گفت: تارتار خیلی برای این تیم زحمت کشیده است، تیم خوب و جوانی را در اختیار دارد.
وی گفت: ذوب آهن فردا یکی از بهترین بازی هایش را به نمایش خواهد گذاشت چون تیم پارس خیلی تیم خوبی است و همانگونه که نقاط قوت دارد، نقاط ضعف هم دارد و امیدواریم فردا بدشانسی های ما هم به پایان برسد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار تیم های ذوب آهن و پارس جنوبی در ساعت 16:50 روز جمعه 28 مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
پیش از این ساعت 18:00 برای برگزاری این دیدار در هفته دهم لیگ برتر اعلام شده بود.
دیدار ذوب آهن با پارس جنوبی جم قرار است در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود.
پ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.