به گزارش ایرنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از شهریار انصاری افزود: طبق نیازسنجی انجام شده توسط واحد جوانان در کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی احتمالی علیه قشر آسیب پذیرجامعه، تامین مایحتاج خانواده های زندانیان دربند از اولویت های راهبردی پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی جمعیت هلال احمر اصفهان است.
وی اظهار کرد: 'جامدادی' به همت اعضای داوطلب کانون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان اجرایی شد.
سپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این برنامه، جوانان نوعدوست عضو کانون دانشجویی هدایایی که در قالب طرح جامدادی مهر جمع آوری شده بود را در میان خانواده های آن دسته از زندانیان نیازمند که فرزندان آنها با آغاز ماه مهر در پایه های مختلف تحصیلی مشغول به کسب علم دانش می شوند، توزیع کردند.
انصاری با اشاره به اقلام بسته های اهدایی از قبیل کتاب، دفترچه، لوازم التحریر و سایر ملزومات ، ارزش ریالی آن را 40 میلیون ریال اعلام کرد و با قدردانی ازاین اقدام انسان دوستانه اظهارامیدواری کرد که نیات خیرخواهانه مردم درحل معظلات اجتماعی مفید و موثر واقع شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان افزود: همچنین در حاشیه این برنامه، نشستی صمیمانه با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان، رئیس اداره زندان نسوان و مسئولان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در راستای گسترش همکاری های دو جانبه برگزار شد.
بیش از چهار هزار امدادگر و نجاتگر عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.
در حال حاضر 14 هزار نفر در زندان های استان دوران محکومیت خود را سپری می کنند که از این تعداد 97 درصد مرد و سه درصد زنان هستند.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.