ولی اله سلامی زاده سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خانمی با حدود 60 سال سن به علت شدت آسیب های ناشی از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محدوده دهستان علیا شهرستان اردستان در ساعت 16 و 17 دقیقه امروز جان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناس پلیس راه در دست بررسی است، افزود: 2 آسیب دیده دیگر این حادثه برای ادامه روند درمان با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان اصفهان منتقل شدند.
مسئول پایگاه های فوریت های پزشکی اردستان عنوان کرد: حادثه منجر به فوت دیگری امروز با کمال تاسف در محور اردستان رخ داد که برای پیشگیری از وقوع چنین حادثه هایی باید رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
او اضافه کرد: 6 پایگاه فوریت های پزشکی با 42 نفر نیرو به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و باید در کنار این، پیشگیری و فرهنگ سازی نیز مورد توجه قرار بگیرد.
سلامی زاده گفت: تصادف و واژگونی خودروها در اردستان از ابتدای سال جاری تا کنون 19 کشته داشته که 14 نفر آنها مرد و پنج نفر زن بودند؛ حدود 150 نفر نیز بر اثر حوادث رانندگی در محدوده جاده های مواصلاتی این شهرستان زخمی شدند.
صبح امروز نیز به دلیل واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر نائین به اردستان، 2 نفر کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.
شهرستان اردستان در 118 کیلومتری اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.