به‌ گزارش ایرنا، سیدکامل تقوی‌نژاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران کاشان بیان کرد: 50 درصد بودجه کشور از راه دریافت مالیات تامین می شود و برای عمران، توسعه و امنیت کشور اختصاص می یابد و از این رو واجدان شرایط باید به دولت اعتماد و نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند.
وی افزود: سازمان امور مالیاتی در نیمه نخست سال 80 هزار میلیارد ریال نیز عوارض مالیات دریافت کرد که برای عمران شهرها به طور مستقیم در اختیار شهرداری های سراسر کشور قرار می گیرد که در همین راستا 920 میلیارد ریال مالیات سال گذشته از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل دریافت شد و 750 میلیارد ریال آن به عنوان عوارض در اختیار شهرداری های این منطقه قرار گرفت.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر شفاف سازی سامانه های مالیاتی بیان کرد: 50 هزار میلیارد ریال نیز سال گذشته با دریافت اطلاعات از مودیان و دستگاه‌های دارای اطلاعات اقتصادی از محل فرار مالیاتی دریافت و به حساب خزانه داری کشور واریز شده است.
او اضافه کرد: زمان رسیدگی به پرونده های مالیاتی نیز در کشور کاهش داشته به طوری که بررسی پرونده ها از زمان ارائه اظهارنامه از سوی مودی تا مرحله صدور رای قطعی از 500 روز به 200 روز کاهش یافته که برای تسهیل امور رسیدگی به پرونده ها به جای مرکز استان می تواند در شهر بزرگی مانند کاشان مورد رسیدگی قرار بگیرد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور برای شرکت در همایش مسائل و مشکلات مربوط به مالیات با حضور صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به این منطقه سفر کرده است.
خبرنگار: یوسف صائب**انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.