*** همایش 'تجلیل از والدین و همسران خیر شهدای اصفهان' در سالن همایش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار می شود.
سخنران این همایش رییس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور بوده و از طرح 'یاوران وقف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت' رونمایی می شود.

*** نشست خبری رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به منظور ارائه گزارشی از اقدام ها و دستاوردهای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و برگزاری سی و پنجمین دوره کنفرانس بین المللی پارک های علم و فناوری و مراکز نوآوری همراه با بازدید از مجموعه این شهرک تشکیل می شود.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان نخستین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور فعالیت اجرایی خود را از سال 1380با هدف حمایت و هدایت شرکت ها و موسسات دانش بنیان آغاز کرد و اکنون حدود 480 شرکت دانش بنیان با اشتغال بیش از 6 هزار و 500 دانش آموخته دانشگاهی در آن مستقر هستند.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دارای یک مرکز رشد مقدماتی، 12 مرکز رشد فناوری و 2 پارک علم و فناوری است که پارک شیخ بهایی به بهره برداری کامل رسیده و پارک ابوریحان در حال احداث و تکمیل است.
گردش مالی سالیانه شهرک حدود یکهزار و 300 میلیارد تومان است و تا کنون 66 فناوری صنعت ساز، یکهزار و 300 قرارداد تحقیقاتی و 350 میلیارد تومان جذب منابع بخش خصوصی داشته است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.