به گزارش ایرنا مردم مومن و خداجوی اصفهان روز یکشنبه در این تجمع اعتراض آمیز حمایت خود را از مواضع دولت و مدافعان امنیت کشور در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
مردم اصفهان با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود: 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل ' نفرت و انزجار خود را از آمریکا ابراز کردند.
حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در این تجمع گفت : امیدواریم سراسر کشور با برپایی تجمع ها و راهپیمایی اعتراض آمیز بر علیه آمریکا، از این حرکت اصفهان استقبال کرده تا حرکتی عظیم در کشور ایجاد شود.
وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی باید بدانند که حمایت های مردم از نظام نماد اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود گفت:همه مردم ایران در صحنه های مختلف مبارزه با استکبار پشت سر ولایت فقیه و رهبری ایستاده اند و متحد و یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند.
حاجی بابایی با بیان اینکه دونالد ترامپ وسیله ای شد تا ملت ایران بیش از پیش به عمق جنایات و خصومت های آمریکا با ایران پی ببرد اظهار کرد: ممکن است دولت های آمریکا در ظاهر تغییر کنند اما سیاست ها و برنامه این کشور هیچ تفاوتی نمی کنند و همان اهداف دولت های قبلی را دنبال می کنند و برنامه ها و سیاست های ترامپ مکمل و ادامه دهنده برنامه های اوباما است.
وی با بیان اینکه با ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو قطب فکری تبدیل شد، گفت: یک تفکر مختص به آزادگان جهان با محوریت جمهوری اسلامی ایران و تفکر دیگر، تفکر غرب به سردمداری آمریکا است.
حاجی بابایی با بیان اینکه هیچ زمانی در طول 40 سال گذشته را نمی توان پیدا کرد که بین ایران و آمریکا نزاع و درگیری و کشمکش وجود نداشته باشد، گفت: هرچه قدر جلوتر رفتیم جمهوری اسلامی قدرتمندانه تر و موفق تر عمل کرد و با اقتدار مقابل آمریکا و جهان خواران ایستاد.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران امنیت منطقه را به دست گرفته است و امروز آمریکا بطور کامل شکست خورده و هیچ جایگاهی در منطقه ندارد و کشورهای متحجر منطقه هم در حال زوال و فروپاشی هستند.
وی با بیان اینکه رابطه ایران با امریکا مانند رابطه گرگ و میش است، گفت: تا زمانی که امریکا از گرگ بودن و سلطه گری دست برندارد نمی توان با آن مذاکره کرد .
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : سپاه و بسیج در همه خانواده های ایرانی حضور دارد و امروز بسیج دیگری در سوریه، عراق و یمن شکل گرفته است.
بیانیه تشکل های دانشجویی استان اصفهان و بندهایی از قطعنامه پایانی نیز در پایان این مراسم قرائت شد.
رئیس‌ جمهور آمریکا جمعه شب گذشته ضمن اعلام راهبرد جدید دولت آمریکا در رابطه با ایران و برجام از تریبون کاخ سفید، با لحن تندی در سخنان خود به ملت ایران بی‌احترامی کرد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه در تبیین سیاست جدید کشورش در قبال جمهوی اسلامی ایران، از مردم ایران به عنوان ملتی تروریسم نامبرد و در سخنان خود از واژه جعلی ' خلیج ع رب ی ' به جای ' خلیج فارس ' استفاده کرد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.