مرتضی صفاری نطنزی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیروزی های محور مقاومت از جمله سپاه پاسداران در سوریه و عراق و شکست طرح های آمریکا در منطقه خاورمیانه عامل اصلی نگرانی آمریکایی ها و سخنان نابخردانه ترامپ بود.
وی افزود: ایالات متحده در سال های گذشته با وجود اختصاص میلیاردها دلار نتوانست نقشه ها و توطئه های شوم خود را در خاورمیانه اجرائی کند و با تلاش های محور مقاومت و نیروهای سپاه همه توطئه های استکباری تاکنون در عراق و سوریه نقش برآب شده است.
نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: سخنان شب گذشته دونالد ترامپ جز آشفتگی و عصبانیت از شکست چیز دیگری نداشت و تمام دنیا آگاه شد که موضع ها و سخنان رئیس جمهوری آمریکا باعث انزوای این کشور خواهد شد.
او اضافه کرد: مردم ایران اسلامی و سایر مسلمانان آزادی خواه منطقه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از خودشان می دانند و نابودی داعش و برقراری امنیت دوباره در بخش های زیادی از خاک عراق و سوریه با این تلاش ها ممکن شده است.
صفاری نطنزی بیان کرد: دلارهای سعودی چنان بر روی ترامپ اثر گذاشت که خلیج فارس را با واژه ای جعلی و نامتعارف خطاب قرار داد .
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی - انتشار دهنده : عمادی
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.