حجت الاسلام اکبر دهقان در خطبه ای این هفته نماز جمعه نایین با اشاره به کم رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: باید مسئولان و مردم در این زمینه با همکاری و وحدت از منکرات جلوگیری کنند تا شاهد بی بندوباری و بدحجابی در جامعه نباشیم.
وی در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام سجاد (ع) ، با تاکید بر اهمیت انتقال پیام عاشورا تصریح کرد : امام سجاد(ع) با خطبه ای که در مجلس شام قرائت کرد بوسیله روشنگری های خود از انحراف قیام کربلا جلوگیری کرد.
وی همچنین به فتنه جدید رژیم صهیونیستی و استکبارستیزی آمریکا به نام جداسازی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با شکست هایی بسیار زیادی که در منطقه خاورمیانه متحمل شدند در راستای منحرف کردن اذهان از فعالیت غده سرطانی داعش دست به فتنه جدید یعنی جداسازی اقلیم کردستان کرده اند .
حجت الاسلام دهقان در پایان با اشاره به لفاظی های رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار داشت : آمریکا و استکبار جهانی بداند سپاه نهاد مردمی و انقلابی برخواسته از دل مردم است که پاسداران در طول چهار دهه اخیر ذره ای در جانفشانی ، حفظ و مراقبت از مظلومان دریغ نکرده اند و یاوه گویی های آمریکا نشانه ضعف و درماندگی آنهاست.
ت ۷۱۳۶ خبر نگار :حسین فرزانیان محمدی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.