** قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان گفت: علاوه بر گردشگری فرهنگی و تفریحی که اولویت کاری شهرداری اصفهان است، بحث گردشگری صنعتی و سلامت نیز مورد توجه قرار می گیرد.

**اعضای کاروان پیاده انصارالحسین که از مشهد مقدس به مقصد کربلای معلا در حرکت هستند، شنبه شب پس از رسیدن به شهر نجف آباد با خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی دیدار کردند.

**امداد رسانی به مصدومان حوادث رانندگی در جاده های استان اصفهان در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 30 درصدی را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش تصادف های خودرویی در این منطقه است.

** حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر ،میمه و برخوار گفت:در مسائل مادی شهرداری باید شفاف سازی شود و در شهرداری هیچ موضوعی محرمانه نیست و مردم نیز باید از عملکرد شهرداری اطلاع داشته باشند.

**سعید رسولی، عضو هیات مدیره راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در سیاست های اقتصاد مقاومتی به توسعه راه آهن و ایجاد مزیت رقابتی توجه جدی شده است و این مهم در اولویت برنامه های راه آهن و دولت دوازدهم قرار دارد.

**تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان روز یکشنبه مصاف با رقیبان را در سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان آغاز کرد.

**فیلم 'محیط بان و پلنگ' ساخته شده در پناهگاه حیات وحش عباس آباد نایین در معتبرترین جشنواره فیلم های محیط زیست و حیات وحش دنیا در آمریکا، بعنوان بهترین فیلم شناخته شد.

**رسول زرگرپور، استاندار اصفهان گفت: تامین امنیت و افزایش احساس آرامش در جامعه فقط وظیفه پلیس نیست بلکه در این راستا نهادها و دستگاههای دیگر نیز باید نیروی انتظامی را کمک کنند.

**سید محمد علی افشانی، معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بر تقویت جایگاه شوراها، رعایت قانونمندی، به کارگیری ضابطه مند افراد متخصص و شناسایی درآمدهای پایدار شهری با در نظر گرفتن حقوق نسل های آینده و بدون فروش سرمایه های شهر توسط شهرداری ها تاکید کرد.

** قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان گفت: شهرداری قصد دارد دانایی، توانایی و توسعه شهری را با عملکرد و نتایج عملی نشان دهد.

گ/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.