به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی این استان اعلام کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتشار یک کلیپ در فضای مجازی که در آن یکسری صداهای عجیب و وهم انگیز از آسمان شهر اصفهان می آید رسیدگی به موضوع دردستور کار ماموران پلیس فتای اصفهان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این کلیپ توسط فردی تهیه و تدوین شده و از آرم یک شبکه خبری معتبر در آن سوءاستفاده شده است.
رییس پلیس استان اصفهان افزود: ماموران پلیس فتا پس از انجام یکسری کارهای تخصصی در فضای مجازی موفق شدند عامل انتشار آن را شناسایی و دستگیر کنند.
سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
همچنین منابع خبری به نقل از سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای اصفهان در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی با موضوع صداهای عجیب در آسمان اصفهان و دستگیری فرد منتشر کننده آن، اعلام کردند: این فرد با الگو برداری از کلیپ‌هایی مبنی بر شنیده شدن صداهای عجیب که در استان گیلان و یزد منتشر شده بود اقدام به ساخت این کلیپ کرده است.
این فرد30 ساله انگیزه خود از ساخت و انتشار این کلیپ تصویری را سرگرمی عنوان کرده است.
ت/6994 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.