روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان روز یکشنبه به نقل از ' حسن امجدی ' اضافه کرد: عملیات بازگشت حجاج بیت اله الحرام در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان که از روز 15 شهریور ماه آغاز شده بود در ساعت 16 و 30 دقیقه روز جمعه 24 شهریور ماه 96 پایان یافت.
وی افزود: طی این عملیات ها 6 هزار و 365 زائر بیت الله الحرام از شهرهای جده و مدینه به استان اصفهان بازگشتند.
امجدی بیان کرد: این حجاج در قالب 44 کاروان با 24 پرواز در قالب 44 کاروان از استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به وطن بازگشتند.

مدیر کل فرودگاههای استان اصفهان با بیان اینکه اقدامات مورد نیاز برای اعزام و استقبال از زائرین از ماه های قبل شروع شده بود گفت : در این راستا علاوه بر بسیج کارکنان فرودگاه استان اصفهان در قالب میز خدمت و راهنمای مسافر در ترمینال پروازهای خارجی جهت خدمت رسانی به حجاج، با تشکیل کمیته حج با مشارکت تمامی سازمانهای و ارگانهای مرتبط از جمله پلیس فرودگاه،گذرنامه ، ناجا، اورژانس، قرنطینه،گمرک،حج و زیارت استان، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات اقدام شد.
وی با اعلام رضایت از روند اجرایی عملیات رفت و برگشت حجاج و قدردانی از کلیه عوامل دست اندرکار اضافه کرد :همه سازمانها در این مدت با آمادگی کامل و افزایش کارکنان در راستای تسریع در عملیات و خدمت رسانی مطلوب اقدام کردند.
فرودگاه اصفهان پس از فرودگاه های امام خمینی(ره)، مشهد و گلستان در رتبه چهارمین فرودگاه پرترافیک پروازهای حج تمتع قرار دارد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای دو باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
ت 7150 /
خبرنگار: علی نعمانی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.