به گزارش ایرنا، مریم ارشدی عصر روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: اعضای این باشگاه را دختران 15 – 29 سال تشکیل می دهند و هدف اصلی آن تربیت نسل آینده و مادران خوب است.
وی افزود: در این باشگاه برنامه های حاشیه ای برای پر کردن اوقات فرغت دختران جوان نیز پیش بینی شده است زیرا با آموزش دختران می توان نگاه آنان را به جامعه تغییر داد.
ارشدی همچنین از ایجاد«مرکز تحول و تعالی خانواده» در فرمانداری کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز دارای سه کارگروه روانشناسان، پزشکان و روحانیان است.
مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار کاشان، سلامت خانواده را موضوع اصلی مرکز تحول و تعالی خانواده بیان کرد و گفت: خانواده نیازمند سلامت روان، جسم و معنویت است.
وی تاکید کرد: کار این مرکز، آموزش و فرهنگ سازی است و با اینکه اشغال دختران و بانوان را پیگیری می کند اما نگاه حمایت مالی به خانواده ها ندارد.
مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار کاشان همچنین از تشکیل «کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات حوزه زنان و خانواده»در فرمانداری خبر داد و گفت: تمام خبرنگاران و اندیمشندان و صاحبان قلم، عضو کارگروه این کمیته هستند.
وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا با ارائه ایده، طرح و فکر زمینه معرفی دختران جوان، توانمند، متخصص، فرهیخته و نخبه را شهرستان کاشان فراهم کنند.
6136 /6027 * خبرنگار: یوسف صائب* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.