به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صفرعلی مرادی شامگاه پنجشنبه طی سخنانی در یادواره شهیدان ترور و 110 شهید محدوده پایگاه بسیج شهید آیت الله سعیدی کاشان علت این موفقیت را داشتن مرجعیت دینی شیعه، بسیج مردمی و مساجد بیان کرد و افزود: کشور سوریه از این سه مولفه محروم بود.
وی تاکید کرد: رسانه های همسوی بیگانه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و حتی امروز با جنگ نرم در فضا مجازی و شبکه های ماهواره ای به دنبال تضعیف این مولفه ها در ایران هستند.
حجت الاسلام مرادی شجاعت، غیرمندی، استقامت، جوانمردی و روحیه سلحشوری جوانان ایران زمین در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود و اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در برابر صدام بعثی که در واقع آمریکا و کشورهای اروپایی و غربی از او حمایت می کردند، دوست و دشمن را در جهان شگفت زده کرد.
وی تاکید کرد: دشمنان همواره درصدد تضعیف جایگاه مرجعیت و جهاد در ایران اسلامی بوده و هستند و امروز هم برای نابودی باورهای دینی جوانان و نسلی که پویندگان و ادامه دهندگان راه شهدا هستند، تلاش می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان جزیره امن منطقه یاد کرد و گفت: امروز که مردم در کشورهای یمن، عراق ، سوریه، افغانستان و میانمار دچار بحران شده اند با وجودی دشمن با انواع سلاح ها دور تا دور ایران صف کشیده اما به علت ایستادگی و استقامت مردم در دوران دفاع مقدس جرات تعرض ندارد.
وی امنیت امروز ایران را از برکت خون پاک شهیدان و جانفشانی های خانواده رزمندگان و ایثارگران دانست و گفت: نه تنها ایران در امنیت و آسایش است، بلکه عراق، سوریه، یمن و برخی از کشورهای دیگر در سایه امنیت و اقتدار بازدارندگی ایران، زندگی می‌کنند.
یادواره شهیدان ترور و 110 شهید محدوده پایگاه بسیج شهید آیت الله سعیدی حوزه امام حیسن (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان که با مداحی، اجرای نمایشنامه و روایت گری یادگاران دوران دفاع مقدس همراه بود با حضور خانواده معظم شهیدان، ایثارگران و برخی محلی در مدرسه آسیه این شهر برگزار شد.
شهرستان کاشان بیش از 1700 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
6136 * خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.