به گزارش ایرنا، معاون مالی، اداری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: آیین نکوداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس این دانشکده با هدف ایجاد فرصتی برای بازیابی پیوندهای دیرین، پاسداشت هویت دانشکده و زحمت های پیشینیان و بزرگان این حرفه و ترسیم افقی روشن برای آیندگان برگزار می شود.
محسن شهریاری افزود: دانش آموختگان، دانشجویان و استادان همه رشته های دانشکده پرستاری و مامایی در همه مقاطع و ادوار و نیز کارکنان دانشکده در این آیین شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه این دانشکده از سال 1347 در قالب آموزشگاه عالی پرستاری آغاز به کار کرد، افزود: در زمان حاضر حدود یکهزار و 271 دانشجو در رشته های پرستاری، مامایی و اتاق عمل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشکده تحصیل می کنند.
شهریاری خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاسیس وزارت بهداشت و با ادغام سه مرکز موسسه آموزشگاه عالی پرستاری، مجتمع آموزشی بهداری و بهزیستی و مدرسه عالی پرستاری در سال 65 بطور رسمی تاسیس شد.
دانشکده پرستاری و مامایی واقع در بخش جنوبی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای 21 کلاس آموزشی و کتابخانه مجهزی حاوی 24 هزار جلد کتاب است.
این دانشکده هم اکنون 845 دانشجوی کارشناسی، 107 دانشجوی کارشناسی ناپیوسته، 253 دانشجوی کارشناسی ارشد، 66 دانشجوی دکترا و 75 عضو هیات علمی دارد.
ت/3011/6027 خبرنگار: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.