به گزارش ایرنا، مهدی رستگاری روز سه شنبه در آیین معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان تیران و کرون افزود: مردم در برقراری صلح و سازش با دستگاه قضایی همکاری دارند اما در برخی از نقاط استان میزان همکاری کمتر است و به همین دلیل میانگین صلح و سازش در پرونده های قضایی استان به 26 درصد می رسد.
وی میانگین صلح و سازش در پرونده های قضایی کل کشور را 32 درصد اعلام کرد.
رئیس شوراهای حل اختلاف دادگستری استان اصفهان با تاکید بر ضرورت رفتارهای کدخدا منشی و تلاش برای صلح و سازش گفت: بخش عمده اختلاف ها که به تشکل پرونده های قضایی منجر می شود با ورود افراد معتمد و بزرگتر قابل رفع است اما نبود صبر و حوصله برای میانجی گیری سبب افزایش پرونده های قضایی شده است.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به منش مردم تیران و کرون گفت: 50 درصد از پرونده های قضایی این شهرستان با همکاری مردم و قضات به صلح و سازش منجر می شود و تیران و کرون از جمله شهرستان های پیشتاز در صلح و سازش است.
ورودی پرونده های قضایی دادگستری استان اصفهان در سال گذشته 680 هزار پرونده بوده است.
در این آیین با تقدیر از خدمات محمدرضا محمدی جرقویه ای رئیس سابق دادگستری تیران و کرون، مجید قربانی بعنوان رئیس جدید دادگستری و غلامعلی بت شکن بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون معرفی شدند.
مجید قربانی، پیش از این سمت دادستانی تیران و کرون و غلامعلی بت شکن، پیش از این سمت دادستانی دهاقان و بازپرس دادگستری خمینی شهر را برعهده داشته اند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده:شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.