*** اولین جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان بین المللی UCMAS IRAN ( توسعه ذهن به وسیله آموزش ریاضی با چرتکه ) در استان اصفهان و تجلیل از راه یافتگان به مسابقات جهانی 2017 کشور اندونزی در سالن همایش های علی ابن ابی طالب برگزار می شود.
در روش یو سی مس ( UCMAS) بر روی قدرت تمرکز، مشاهدات، قدرت ذهن و قدرت تخیل و تحلیل کودکان بین پنج تا 13 ساله با استفاده از ابزار قدیمی محاسبه یعنی چرتکه کار می شود.
در این روش کودکان روش کار با چرتکه را می آموزند و پس از اینکه آنها تسلط و مهارت کافی را برای کار با چرتکه فرا گرفتند به آنها آموزش داده می شود که چگونه تصویر چرتکه را در ذهن خود ثبت کرده و از آن به بعد چرتکه کنار گذاشته می شود، بدین ترتیب کودکان از آن پس برای محاسبات از چرتکه مجازی که در ذهنشان ایجاد شده، استفاده خواهند کرد.
«یو سی مس» یا توسعه ذهن از طریق چرتکه در سراسر جهان دارای نمایندگی برگزاری دوره های آموزشی است و ایران به عنوان چهل و نهمین کشور به عضویت این سازمان جهانی در آمده است.

*** دومین اجتماع عظیم نهج البلاغه ای های استان اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع در ساختمان قائمیه در اصفهان برپا می شود.

*** دومین نشست خبری حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید داخلی در سال 96 در دفتر نمایندگان شهرستان اصفهان تشکیل می شود.
به گفته حمیدرضا فولادگر، نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال، نشان می دهد که دغدغه مقام معظم رهبری همچنان دغدغه مسائل اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است و در بحث اقتصاد مقاومتی بحث تولید و اشتغال همچنان به عنوان اولویت مهم کشور مطرح است.
وی با بیان اینکه مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 در پایان سال 95، به پیشواز این نامگذاری رفت، افزود: نخستین دستورکار کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در سال 96، نظارت بر قوانین حمایت از تولید ملی، نظارت بر قانون 4 ماده ای نحوه تحقق اقتصاد مقاومتی، نظارت بر قانون رفع موانع تولید، نظارت بر قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخل، نظارت بر قانون بهبود فضای کسب و کار و همچنین اجرای صحیح سیاست های اصل 44 است.

*** اولین نشست خبری مهدی مقدری سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در ساختمان شورا برگزار می شود.
اعضای هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان روز چهارشنبه یک شهریور ماه سالجاری در فرمانداری این شهرستان با برگزاری انتخابات مشخص شدند، در این انتخابات که پس از برگزاری تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، فتح الله معین به عنوان رئیس این شورا، علیرضا نصر اصفهانی به عنوان نایب رئیس، امیر احمد زند آور به عنوان خزانه دار، فریده روشن به عنوان منشی اول و مهدی مقدری به عنوان منشی دوم که وظیفه سخنگو را برعهده دارد به اتفاق آرا برگزیده شدند.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی *** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.