به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه این هفته تیران افزود: آمریکا و اسرائیل با بکارگیری ظرفیت های نظامی خود علیه مظلومان عالم، ظلم و ستم را گسترش داده و با رفتارهای غیر انسانی به دنیا ظلم می کنند.
وی بیان کرد: سران کنفرانس جهانی و سران غیرمتعهد در برابر این همه ظلم و ستم دولت های ظالم از جمله آمریکا و اسرائیل اقدامی انجام دهند و این وضعیت را خاتمه بدهند.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه سازمان ملل و حقوق بشر در این خصوص سکوت کرده اند، خاطرنشان ساخت: وزیر امور خارجه ایران طی نامه ای خواستار رسیدگی به موضوع میانمار شده و نیاز است سایر جوامع اسلامی نیز اقدامی انجام دهند.
وی بی تفاوتی نسبت به مسائل جهان و جوامع اسلامی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: کشورهای اسلامی نباید نسبت به دیگر مردم جهان بی تفاوت باشند و حداقل با تظاهرات و راهپیمایی این همه ظلم را محکوم کنند.
حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به قطع دست و پای شهید مدافع حرم گفت: این ظلم و ستم داعش تکرار تاریخ است و همه شهدا فدای یک راه هستند آن هم راه اسلام و حفظ دین که امام حسین(ع) نیز در همین راه به شهادت رسید.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد
7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدیزاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.