به گزارش ایرنا، علی اصغر کلانتری جمعه شب پس از برتری تیمش مقابل ذوب‌آهن و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری افزود: بازی های جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و از اینکه در این دیدار توانستیم تیم خوب ذوب آهن را شکست دهیم و صعود کنیم خوشحالم.
وی گفت: پیش از اینکه 10 نفره شویم روی بازی کنترل داشتیم اما توانایی این را نداشتیم که در تمام طول بازی به دروازه ذوب‌ آهن حمله کنیم و این واقعیت فوتبال است.
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز افزود: ما بازی را کنترل می ‌کردیم و می‌ خواستیم از ضدحملات استفاده کنیم و بازی مقابل تیم خوبی مثل ذوب‌ آهن با وجود 10 نفره شدن کار سخت و دشواری است و از بازیکنانم بسیار ممنونم.
وی افزود: با وجود اینکه یک نفر کمتر بودیم ولی برنامه مان این بود روی توپ‌های بلند هم کار کنیم، تیم ذوب‌ آهن چند موقعیت خوب داشت و استفاده نکرد ولی رشادت بازیکنان و دروازه‌ بان فجر باعث شد که به گل نرسند و من این پیروزی را به بازیکنان و مردم شهرم تبریک می گویم.
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی با اشاره به فوتبال شیراز اظهار کرد: برای داشتن یک تیم خوب امکانات لازم است، برق شیراز به دلیل مشکلات از لیگ برتر به رده‌های پایین‌ تر رفت و پس از آن فجر هم از لیگ برتر جدا شد و به لیگ دسته یک رفت در حالیکه در دیگر شهرها مثل اصفهان، تبریز و اهواز امکانات مهیاست و برای داشتن یک تیم خوب همه امکانات استان باید در کنار هم جمع شوند.
وی گفت: به خاطر مشکلات سخت افزاری فوتبال شیرازچند سال بود که رشدی نداشت اما در مدت اخیر شرایط تقریباً رو بهبود است و امیدواریم که بتوانیم آینده خوبی داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در ضربات پنالتی ها را تیم فجرسپاسی با نتیجه 4 بر 23 پیروز این میدان شد.
در نتیجه این دیدار،نماینده اصفهان از جام حذفی حذف شد و فجر سپاسی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.این تنها دیدار این مرحله بود که تکلیف آن در ضربات پنالتی مشخص شد.
/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.