به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون افزود: امنیتی که در مناطق مختلف کشور از جمله کردستان وجود دارد، ناشی از اعتقاد و حمایت مردم نسبت به نظام است.
وی بیان کرد: حمایت پر شور و دفاع از نظام و مسئولان کشور امنیت پایدار در جامعه ایجاد می کند و مانع تحقق اهداف دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور می شود.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون دشمنان در پی ایجاد تفرقه در کشور و صدمه زدن به اصل نظام بوده اند، تصریح کرد: دشمن در رسیدن به این هدف تنها شیوه های عملکردی خود را تغییر داده و هیچگاه هدفش را تغییر نداده است.
وی ادامه داد: ایجاد تفرقه بین مردم، گروه ها و احزاب سیاسی کشور از سناریوهای دشمنان علیه نظام است که اگر مردم و مسئولان آتش تفرقه را افزایش دهند آنگاه دشمنان در رسیدن به هدف خود موفق می شوند.
سردار فدا، فرهنگ اسلام ناب را مهمترین عامل در پیروزی و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جغرافیای سرزمینی، مردم و حکومت سه رکن اساسی در تشکیل و حفظ یک انقلاب هستند که جمهوری اسلامی ایران افزون بر داشتن این سه رکن، فرهنگ ناب اسلامی را با این ارکان توام ساخته است.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، دستور معصومین(ع) و فرهنگ عاشورا رمز موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و برابر داعش است و این فرهنگ در کل منطقه حاکم است.
در این آیین سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی به عنوان فرمانده جدید سپاه تیران و کرون معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار سید اسماعیل میری تجلیل شد.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد
7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدیزاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.