مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت سه و 40 دقیقه بامداد امروز به اورژانس 115 اعلام شد و واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه یک زن دچار سوختگی شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی بر روی آن به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.
وی بیان کرد: همچنین 5 مرد به دلیل استنشاق دود ناشی از حریق به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره این حادثه گفت: در ساعت سه و 39 دقیقه بامداد امروز با اعلام حریق ساختمان 10 طبقه 80 واحدی واقع در شهرک شهید کشوری به سامانه 125، ستاد فرماندهی 9 ایستگاه را بصورت تیم کامل، 2 دستگاه نردبان، یک دستگاه خودرو تنفسی، 7دستگاه اطفائیه سنگین وفوق سنگین، یک دستگاه خودرو نور رسان به همراه مدیران و افسران کشیک به محل حادثه اعزام کرد.
محمد شریعتی افزود: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق و دود ناشی از حریق توام با انفجار در طبقه هفتم یک مجتمع مسکونی 10 طبقه و 80 واحدی بودند که با توجه به دود و شعله و وجود مواد قابل اشتعال در محل،تیم های اعزامی با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق به جستجو در دود در تمام طبقات و اطفاء حریق اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: خرابی سامانه اعلام حریق در ساختمان و انفجار توام با حریق شدید موجود در مجتمع مسکونی و مهمتر خودایمن نبودن ساختمان و با توجه به حادث شدن در شب می توانست خسارت و تلفات بالایی داشته باشد.
وی افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت به سایر طبقات دیگر و همچنین ساختمان مجاور جلوگیری شد.
ت/7135/ 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون- انتشاردهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.