به گزارش ایرنا، حسن رمضانی عصر چهارشنبه در آستانه هفته بزرگداشت تعاون، اظهار کرد: یکی سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین تکلیف تعاونی های راکد و غیرفعال است که در شهرستان کاشان 234 تعاونی به علت نداشتن فعالیت تعطیل شدند.
وی با بیان اینکه در مدت یکسال گذشته با تاسیس 13 تعاونی زمینه اشتغال 170 نفر در کاشان فراهم شده است، افزود: هم اکنون 276 تعاونی و سه اتحادیه تعاونی در این شهرستان فعال هستند.
رمضانی همچنین از برگزاری نخستین همایش «تقدیر از تعاونی های برتر منتخب دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان اصفهان» در کاشان در هفته تعاون هم خبر داد و گفت: 68 طرح تعاونی این استان همزمان به صورت متمرکز در کاشان افتتاح خواهد شد.
وی از کاشان به عنوان یکی از شهرستان های موفق در بخش تعاونی مسکن کشور یاد کرد و گفت: طرح های تعاونی مسکن 24 واحدی طلبه ها، مسکن 40 واحدی شرکت سایپا و مسکن 52 واحدی شرکت سیمان کویر کاشان در دهه مبارک فجر پارسال بهره برداری شد.
وی 150 بازدید و بررسی از شرکت های تعاونی، برگزاری 100مجمع عمومی و برگزاری هشت هزار نفر ساعت آموزش های مالی و حقوقی برای اعضای شرکت تعاونی ها از دیگر اقدام های این اداره در یکسال گذشته عنوان کرد.
رمضانی از صادرات 2 میلیون و 550 هزار دلار کالا توسط شرکت های تعاونی این شهرستان از ابتدای سال گذشته (95) تاکنون خبر داد و گفت: گلاب و عرقیات گیاهی بیشترین کالاهای صادراتی این شرکتهای تعاونی به خارج از کشور است.
یازدهم تا هفدهم شهریور هفته تعاون نامگذاری شده است.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.