به گزارش ایرنا محمدعلی طرفه بعدازظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی شهید نیلفروش زاده خمینی‌ شهراظهارکرد: طبق قانون وزیر کشور باید احکام شهرداران شهرهای اصفهان، خمینی‌ شهر، کاشان و نجف‌آباد را صادر کند.
استان اصفهان دارای 105 شهر است.
طرفه افزود: درانتخابات اخیر در سطح استان اصفهان 571 عضو شورای شهر پنجم انتخاب و از ابتدای شهریورماه فعالیت رسمی خود آغاز کردند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در دولت یازدهم فعالیت‌های قابل‌توجهی در استان اصفهان انجام شد گفت: در چهار سال اخیر بالغ‌ بر 14 هزار پروژه و طرح‌های مختلف با هزینه ای افزون بر 13 هزار میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید.
وی ادامه داد: در هفته دولت سال جاری نیزهزار و 655 طرح عمرانی خدماتی فرهنگی به ارزش 2 هزارو560 میلیارد تومان در سطح استان اصفهان افتتاح شد.
معاون عمرانی و هماهنگی استانداری اصفهان افزود: در هفته دولت35 طرح در شهرستان خمینی‌شهر به ارزش 51 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
شهردار خمینی‌ شهر نیز با قدردانی از خانواده شهید مهدی نیلفروش زاده به سبب اهدای یک قطعه زمین برای احداث مجموعه فرهنگی و یک قطعه زمین برای فروش و حمایت ازساخت این مجموعه گفت: شهرداری خمینی‌شهر در دوره چهارم شورای شهر این مجموعه فرهنگی را در مرحله سفت‌ کاری و تحویل گرفت در سال‌های گذشته تکمیل شد.
علی اصغر حاج حیدری گفت: یک طبقه از این مجموعه به مساحت 500 متردراختیار نهاد کتابخانه‌ های شهرستان برای راه‌اندازی و تجهیز سالن مطالعه قرار گرفت.
حاج حیدری با اشاره به اینکه منطقه جوی‌آباد قدیم نیاز به سالن اجتماعات برای برگزاری برنامه فرهنگی و آموزشی داشت گفت: یک طبقه از مجموعه فرهنگی نیلفروش زاده برای احداث سالن اجتماعات عمومی طراحی شد.
شهردار خمینی ‌شهر افزود: در چهارمین دوره شورای شهر یک باب جایگاه سوخت گاز ،سه میدان ، یک بلوار، آسفالت و آزادسازی معابر اصلی و فرعی, فضای سبز، روشنایی معابر اصلی اقدامات و طرح‌های عمرانی در منطقه جوی‌آباد باوجود کمبود اعتبارات انجام شد .
مجموعه فرهنگی خدماتی شهید نیلفروش زاده به‌ مساحت 600 متر و زیربنای حدود 2 هزار متر به صورتی مشارکتی توسط خانواده شهید مهدی نیلفروش زاده و شهرداری خمینی‌شهر با هزینه‌ای حدود 25 میلیارد ریال در منطقه جوی‌آباد قدیم ساخته شد .
شهرستان خمینی شهر با بیش از 350 هزار نفر در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت م/ 7145 / 2093 خبرنگار: سید محمدرضا ابطحی - انتشاردهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.