مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ساعت 10 صبح امروز یک مورد سقوط کارگر از یک ساختمان در حال احداث واقع در خیابان چهارباغ بالا به سامانه 125 اطلاع داده شد.
محمد شریعتی افزود: در پی این حادثه، 'ایستگاه نجات1' به همراه افسر کشیک وقت آتشیار داود عابدی و اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در این حادثه یکی از کارگران ساختمانِ در حال ساخت واقع در خیابان چهارباغ بالا که از ارتفاع 12 متری به طبقه منفی یک سقوط کرده بود به شدت مصدوم شد.
وی با اشاره به حضور بموقع آتش نشانان و ایمن سازی محل حادثه بیان کرد: با تلاش و اقدام های درمانی نیروهای امداد و نجات آتش نشانی و اورژانس، مصدوم با رعایت کامل موارد ایمنی به طبقه همکف منتقل و توسط نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شد.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 600 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت می کنند.
براساس آمار اعلام شده از سوی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان، در چهار ماهه نخست امسال 24 نفر (مرد) به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند و بیشترین علل فوت در حوادث کار با 27 درصد، به ترتیب مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است.
در این مدت آمار مصدومان ناشی از حوادث کار با 853 مورد (41 زن و 812 مرد) نسبت به مدت مشابه سال 14.6 (چهارده و شش دهم) درصدکاهش داشته است.
ت/7135 / 2093 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.