به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان لنجان دوشنبه شب در آیین افتتاحیه پروژه های عمرانی خدماتی تفریحی بخش باغبادران اظهار داشت: پروژه یکپارچه سازی صحرای کرچگان با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 100 میلیون ریال در مدت زمان 6 ماه ساخته و به بهره برداری رسید.
سید محسن سجاد افزود: پروژه ساماندهی گلزار شهدای روستای کرچگان با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال در مدت زمان یک ماه و افتتاح ساختمان دهیاری چم یوسفعلی از دیگر پروژه های عمرانی این بخش است که به بهره برداری رسید.
همچنین تقاطع غیر همسطح روستاهای حاجت آقا و لای بید و رمپ ها و لوپ های ورودی و خروجی این روستاها با اعتبار 27 میلیارد ریال و ساختمان دهیاری روستای مبارک آباد بخش مرکزی در زمینی به مساحت 600 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیدند.
فرماندار شهرستان لنجان در ادامه اظهارکرد: اعتماد مردم به مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی بی ‌بدیل است و حرکت صادقانه آنان حلقه وصلی بین مردم و مسؤولان به‌ حساب می‌ آید.
وی اعتماد مردم به دولتمردان را بزرگترین سرمایه نظام دانست و گفت: اعتماد و باور به توانمندی ‌های مسئولان نقطه عطفی است که بار مسئولیت بیشتری برای ما ایجاد خواهد کرد.
امام جمعه باغبادران نیز در این آیین گفت: مردم ما ولی‌ نعمت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مقام معظم رهبری به‌ صراحت فرمودند که دولتمردان به میان مردم بروند و با آنها ارتباط مستقیم داشته باشند.
حجت ‌الاسلام و المسلمین ' علیرضا فرهنگ ' افزود: مردمی بودن و مردمی زیستن افرادی نظیر شهید رجایی و باهنر از شاخصه‌ های دولتمردان است.
وی با اشاره به شهادت شهید حججی یادآور شد: امثال شهید حججی‌ها رفتند تا ما بتوانیم به مردم خدمت کنیم و اگر امروز دولتمردان ما براحتی مواضع قدرتمندانه ‌ای در برابر استکبار می‌گیرند به خاطر رشادت همین دلاورمردان است.
شهرستان لنجان با 263 هزار نفر جمعیت و 9 شهر در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.