به گزارش ایرنا، محمدعلی طرفه دوشنبه شب در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی بهداشتی در شهرستان اردستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح ها با اعتباری افزون بر 26 هزار و 500 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح ها را خوب بیان کرد و افزود: بخش خصوصی 48 درصد از این عتبارها را تامین کرده است.
به گفته وی 30 درصد اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ها نیز توسط شهرداری ها و دهیاری ها تامین و بقیه از محل اعتبارهای دولتی پرداخت شده است.
طرفه با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» ، خاطر نشان کرد: دولت یازدهم کوشید تولید و اشتغال را بهبود و اقتصاد کشور را سر و سامان بخشد و دولت دوازدهم نیز همه توان خود را برای تحقق این شعار به کار خواهد گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه حضور موثر و کارساز بخش خصوصی در انجام طرح های عمرانی و اشتغالزا بیانگر اعتماد مردم به دولت و نظام است، یادآور شد: دولت با تمام توان و امکانات موجود درخدمت سرمایه گذاران بخش خصوصی است و زمینه حضور بیشتر آنان را برای رونق اقتصاد کشور فراهم می کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان اصفهان با هدف افتتاح چند طرح عمرانی، بهداشتی روز گذشته به اردستان سفر کرد.
برای اجرای این طرح ها که شامل مرکز سلامت جامع شهید عباسعلی صابری و ایستگاه هواشناسی و کارخانه مقواسازی شهر زواره ، افتتاح ساختمان پلی کلینیک تخصصی شهیدان شهراب بیمارستان شهید بهشتی و مجمتع آبرسانی روستاهای لاسیب، علی آباد، توتکان و مونیه است، 59 میلیارد و200 میلیون ریال از محل اعتبارهای دولتی، کمک خیران و صندوق توسعه ملی هزینه شده است.
شهرستان اردستان با 43 هزار نفر جمعیت در118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7431/6136/ 2093 ** خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.