به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد شریعتی مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت؛ کارگری حدود ۳۵ ساله در پروژه حفاری خیابان حمزه اصفهانی در حال فعالیت بوده که بر اثر بی احتیاطی و برداشتن دریچه کانال متاسفانه به داخل کانال سقوط می کند.

شریعتی از ایمن سازی محدوده چاه و کانال حفاری شده از سوی آتش نشانان در لحظات اولیه حضور خبر داد و گفت: با توجه به گل آلود بودن کف کانال حفاری شده از شدت ضربه مرگبار به مصدوم کاسته، اما با توجه به ارتفاع محل سقوط شخص از ناحیه کمر و پا دچار مصدومیت شدید شده بود و دسترسی جهت امداد و نجات و انتقال مصدوم را مشکل کرده بود.

شریعتی ضمن بیان اینکه ؛ ناجیان آتش نشانی که در کمتر از ۳ دقیقه خود را به محل حادثه رساندند، ابراز داشت: امدادگران آتش نشان ضمن رعایت موارد ایمنی و زدن کارگاه عملیاتی، خود را به مصدوم رساندند و پس از بررسی راه دسترسی را برای عوامل اورژانس محیا کردند.

وی ادامه داد ؛ در چنین حوادثی که به علت ضربه وارده به کمر و احتمال بروز حوادث ثانویه و قطع نخاع شدن مصدوم، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است گفت؛ لذا آتش نشانان طی یک عملیات حساس و نفسگیر و با همراهی عوامل اورژانس ضمن فیکس آن برروی برانکارد مخصوص، مصدوم را به بالا انتقال دادند.

شریعتی  گفت؛ تجمع وحضور برخی شهروندان در محل حادثه ضمن احتمال بروز حادثه ثانویه و برهم زدن تمرکز ناجیان آتش نشان هیچگونه کمکی به نیروهای امدادی نمی کند . بر این اساس از شهروندان خواهشمند است با رعایت هشدارهای ایمنی از تجمع و حضور در محل حادثه خودداری کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726010
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.