به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در دیدار فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان با وی با اشاره به بی وجدانی های گروهک تروریستی تکفیری داعش در انجام جنایت ها افزود: هدف دشمن ایران است، با کشورهای دیگر کاری ندارد چون تنها رقیب او جمهوری اسلامی ایران است و به علت حضور ایران در خط مقدم این جبهه کشورهای همسایه نیز جرات پیدا کرده اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در این شرایط بسیار حساس ملت ایران، دست اندرکاران نظام و مسئولان باید با هم متحد باشند و بکوشند جهاد کبیره را که رهبر فرزانه انقلاب بیان فرمودند درهمه نمادها و رده های مدیریتی حکومت اسلامی پیاده کنند.
وی تنش و اختلافات را نکوهش کرد و گفت : با نداشتن قدرت تحمل دیگران نمی توان کشور را اداره کرد بلکه با پرهیز از اختلافاتی که بین گروه ها و جریان های مختلف سیاسی وجود دارد باید با انسجام و اتحاد در برابر دشمن مقاومت کرد.
وی با تاکید بر ارائه خدمت به مردم گفت : اگر مسئولان در سمت ها و منصب هایی که در آن قرار گرفته اند خدمت به مردم را کنار بگذارند، چیزی باقی نخواهد ماند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان یادآوری کرد: انگیزه خدمت مدیران و مسئولان برای مردم باید کار کردن و گره گشایی از مشکلات آنان باشد اما روحیه وجدان کاری که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرموده اند در مسئولان ضعیف است، دیرآمدن، زود رفتن، ساعت های اداری را با کارهای کاذب گذراندن و گپ و گفت و گو با تلفن، نمونه آنهاست.
آیت الله نمازی تصریح کرد: مدیریت در جامعه ما درست هدایت نشده است و احساس مسئولیت نداریم، برخی مدیران و مسئولان داخل اطاق نشست برگزار می کنند غافل از آنکه مردم معطل یک امضا هستند.
وی همچنین تاکید کرد: مردم ولایت مدار ایران با وجود مشکلات ، توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان علیه انتخابات، با حضور در پای صندوق های رای، حماسه خلق کردند، اکنون نوبت مسئولان است که به شعارهای دوران تبلیغات انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.