به گزارش ایرنا،علی استوار روز شنبه اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را 29میلیارد و 645 میلیون ریال عنوان کرد.
وی لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محورهای خور به طبس، چاهملک به پلیس راه به طول 26 کیلومتر،تهیه و راه اندازی آب شیرین کن چاهملک، احداث مخزن ذخیره آب 250متر مکعبی روستای اردیب احداث استخر ذخیره آب کشاورزی ، احداث پنج باب ساختمان دهیاری ها و ساماندهی گلزار شهدای روستاهای مهرجان،ایراج، خنج و نیشابور را از طرح های آماده افتتاح هفته دولت در خوروبیابانک بیان کرد.
وی برق رسانی به واحد کارگاهی روستای ایراج، احداث شبکه برق رسانی به روستای ابراهیم آباد و مجموعه توریستی روستای مهین دشت وهمچنین برقرسانی به چاه آب کشاورزی محمد آباد فرخی، بهسازی شبکه برق رسانی به روستاهای جگارگ و حسین آباد و روستای جعفرآباد، احداث سیل بند خاکی در روستاهای چاهملک و هفتومان، بهسازی ساختمان تامین اجتماعی و سالن اجتماعات و مجموعه جانبی بهزیستی را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که گرامیداشت هفته دولت در خوروبیابانک به بهره برداری می رسد.
فرماندار خوروبیابانک افزود: این طرح ها با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بخشداری مرکزی، آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، امور برق بنیاد مسکن، بهزیستی و تامین اجتماعی اجرا شده است.
شهرستان خوروبیابانک با 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
9860 / 6022 خبرنگار : محسن فیروزی - انتشار دهنده :عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.