به گزارش ایرنا، ' ناهید تاج الدین ' روز شنبه در اولین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با استفاده از سرمایه گذاری خارجی و فناوری های نوین می توان این مشکلات را برطرف کرد بنابراین شورای شهر باید زمینه سرمایه گذاری خارجی و استفاده از توانایی شرکت های دانش بنیان برای توسعه فناوری در این شهر را فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه برخی از محلات شهر اصفهان با محرومیت مواجه هستند، بستر سازی برای توسعه متوازن این شهر را خواستار شد و افزود:
باید کمک کنیم تا محلات و مناطق مختلف اصفهان بطور متوازن توسعه یابند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات 29 اردیبهشت، وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، افزود: مردم با حضور خود دغدغه مندی شان نسبت به مسائل شهری را نشان دادند و اعضای شورای شهر باید به این مهم توجه داشته و پاسخگوی مطالبات آنها باشند.
تاج الدین تصریح کرد: مردم اصفهان بیش از آنکه نگران مشکلات کلان کشور باشند برای مشکلات این شهر دغدغه دارند و خواستار حل این مشکلات از سوی مسئولان محلی و مدیران شهری هستند.
وی در عین حال اضافه کرد: با همدلی که میان اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان وجود دارد، شاهد اتفاقات بزرگی در این کلانشهر خواهیم بود.
عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور 2 برابری بانوان در شورای اسلامی شهر اصفهان را یکی از ویژگی‌ های پنجمین دوره این شورا بیان کرد و افزود: بانوان نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می دهند و افزایش بانوان در شورای شهر اصفهان موجب خواهد شد تا در برنامه ریزی ها برای توسعه شهر به مشکلات این قشر بیش از پیش توجه شود.
تاج الدین ابراز امیدواری کرد: با استفاده از تخصص ‌های اعضای شورای شهر اصفهان در دوره جدید، زمینه توسعه شهر اصفهان تسهیل و اقدام های خوبی در این زمینه انجام شود.
وی همچنین انتخاب ' مهدی جمالی‌ نژاد ' به عنوان شهردار یزد را تبریک گفت و از خدمات وی در طی 2 سال گذشته در شهر اصفهان تشکر کرد.
اولین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان صبح شنبه با حضور استاندار، فرماندار، مدیران شهری و نمایندگان این شهر در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.
پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان از روز چهارشنبه هفته گذشته ( یکم شهریور ) پس از مراسم تحلیف که با حضور فرماندار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد.
بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن بیش از 2 میلیون و 243 هزار نفر در اصفهان سکونت دارند و این خطه سومین شهر پرجمعیت ایران است.
7153 /2093 ** خبرنگار: هدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.