به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور، در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: ویژگی های دولتمرد متعهد و مردمدار در این دو شهید متجلی بود.
وی خاطر نشان کرد: مردم باید از فعالیت ها و کارهای انجام شده دولتی ها مطلع باشند و این موضوع را امام راحل نیز تاکید داشتند که امیدواریم در این هفته در جای جای کشورمان محقق شود.
وی از فرماندار سمیرم نیز خواست با حضور در نمازجمعه، عملکرد دولت بویژه در موضوع اقتصادی و کشاورزی در این شهرستان را به اطلاع عموم مردم برساند.
وی در بخش دیگر خطبه های نمازجمعه با گرامیداشت ماه ذی الحجه و ایام حج ابراهیمی افزود: همه مومنان و بخصوص شیعیان روز عرفه را بخاطر بسپارند و اعمال سفارش شده این روز را انجام دهند.
خطیب جمعه سمیرم اظهار کرد: عرفه کمتر از عید قربان نیست و در میان شیعه، خود یک عید بزرگ و سرشار از معنویت و خلوص عبادی است.
وی از مردم و نمازگزاران سمیرم هم خواست با حضور خودجوش خود در مراسم دعای عرفه بار دیگر رنگ و بوی معنوی و روحانی این دعای متبرک به نام امام حسین(ع) را در زندگی و شهر و دیار خود جاری و ساری کنند.
ت/7147- خبرنگار: محمود افشاری- انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.