علی رحمانی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: برای اجرای این پروژه ها افزون بر 336 میلیارد و پانصد و هفتاد و نه میلیارد ریال هزینه شده که در اجرای آن ها بخش خصوصی با بخش دولتی مشارکت داشته است.
وی بیان کرد: این پروژه ها شامل پروژه های روستایی، آب فاضلاب، طرح هادی روستایی، مخابراتی، پروژه های کشاورزی و دامپروری و برق رسانی می باشد که در بخش های مختلف شهرستان اجرا شده و همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی افتتاح می شود.
فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: در بین پروژه های عمرانی شهرستان تیران و کرون، واگذاری پنج باب مسکن مددجویی که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث شده و به این مناسبت تحویل مددجویان می شود.
وی اضافه کرد: پروژه های روستایی شامل ساختمان دهیاری، خیابان کشی، احداث پارک روستایی و مواردی از این قبیل است که در بخش مرکزی و کرون طی سال های اخیر انجام شده و به بهره برداری می رسد.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد
هشتم شهریور 1360 رئیس جمهور وقت محمد علی رجایی به همراه نخست وزیر متفکر و دانشمندش حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شد و به همین مناسبت از دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است.
7131 ** خبرنگار: اکبر مهدیزاده - انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.