به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ "رجبعلی مختاری" اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی در حال انتقال محموله ای از مرکز کشور به استان اصفهان می باشد یک تیم از ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران خودروی پژو 405 فرد قاچاقچی را شناسایی و دستور ایست صادر می کنند که راننده به دستور ماموران توجهی نمی کند و با سرعت بالایی متواری می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت : متاسفانه خودروی این سوداگر مرگ به علت تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از جاده خارج و واژگون می شود.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه در اثر این حادثه همسر و یکی از فرزندان این سوداگر مرگ مجروح و فرزند چهار ساله اش فوت می کند افزود:در بازرسی از خودرو مقدار 140 کیلو گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو بود کشف شد.

سرهنگ مختاری در پایان با اشاره به تحویل سوداگر مرگ به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: حمل مواد مخدر توسط این قاچاقچی مواد افیونی منجر به مرگ کودک و مجروحیت اعضای خانواده اش شد. نیروی انتظامی در راستای برخورد با سوداگران مرگ با تمام توان فعالیت می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719804
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.