به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق کرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان از سال ۹۰ تا شهریور ۹۱ به مدت ۱۸ ماه تحت پوشش جهاد دانشگاهی بوده سن و از مهرماه ۹۱ زیر نظر موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی قرار گرفتیم.

وی افزود: در مقطع کاردانی دو هزار و ۵۷۸ دانشجو فارغ التحصیل شدند و در مقطع کارشناسی یک هزار و ۵۷۲ نفر دانشجو داشتیم.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه کاردانی یک هزار و ۵۰۲ نفر از فارغ التحصیلان یا شاغل شدند یا ارتقاء شغل پیدا کردند و در حوزه کارشناسی ۹۴۳ نفر یا سرکار رفتند یا ارتقا شغل پیدا کردند.

وی گفت: از ابتدای سال ۸۱ تاکنون ۳۱۵ نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شدند.

کرمی با بیان اینکه از سال ۸۱ تا ۹۱ رشته IT ، روابط عمومی و حسابداری اضافه شد، افزود: اصلاح و تربیت مددکاری اجتماعی و تربیت مربی بیش از دبستان، کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی، مدیریت رفاه و تعاون و اصلاح و تربیت از جمله رشته‌های این دانشگاه است.

وی ‌از برگزاری کارگاه‌های تحقیقاتی در حوزه آسیب های جامعه خبر داد و گفت: در همین راستا اصفهان پایلوت پیشگیری از آسیب های زنان و به کارگیری زنان آسیب دیده در مشاغل مختلف شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: همچنین در حوزه پیشگیری از طلاق با دادگستری اصفهان وارد مذاکره شدیم و در عرصه مشاوره و پیشگیری از طلاق، حین و بعد از طلاق کارگروه برگزار کردیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از یک هزا و ۲۰۰ دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی داریم و بیش از ۶۵ درصد از فارغ التحصیلان ما شاغل هستند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719786
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.