به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار عبدالرضا آقاخانی، با اشاره به اینکه برخورد با کانون‌های جرم از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی استان اصفهان در سال جاری است، تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش در محلات، برخورد با باغ‌تالارها، رانندگان متخلف و همچنین قاچاق ارز و کالا از دیگر برنامه‌های در دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان طی سال جاری است.

وی همچنین در پاسخ یه سوالی در خصوص جابجایی و یا بازنشستگی‌اش ابراز داشت: این یک تهدید است و باید توجه داشته باشیم که هر فرمانده تنها سه سال حق ماندن در یک استان را دارد و این در حالی است که پنج سال است که در استان اصفهان فعالیت دارم.

سردار آقاخانی خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: هر آنچه به ما حکم کننده انجام می‌دهیم و البته اولویت خودم بازنشستگی است.

۴۰ دستگاه خودرو به ناوگان پلیس استان اضافه‌ شد

وی با اشاره به بروزرسانی تجهیزات و امکانات پلیس ابراز داشت: در سال جاری در زمینه لجستیکی ۴۰ دستگاه خودرو به ناوگان پلیس استان اضافه‌ شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حوزه نیروی انسانی نیز یک صد نفر نیرو در نیروی انتظامی استان اصفهان استخدام شده است، افزود: از شش ماه دوم سال گذشته تاکنون نیز حقوق کارکنان نیروی انتظامی و به ویژه نیروهای سرانگشتی سه بار افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخورد با تورهای گردشگری متخلف نیز در دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان است، تصریح کرد: در این زمینه باید یادآور شوم که تاکنون با ۱۷ گروه گردشگری به دلیل تخلفات مشهود برخورد کرده‌ایم.

سردار آقاخانی تصریح کرد: در حوزه آموزشی به تورهای گردشگری نیز فعالیت‌هایی را در دستور کار داریم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش پایش تصویری ترافیکی در استان اصفهان افزود: در نظر داریم تا پایان امسال تجهیزات پلیس در این زمینه را تا ۵۰۰ دوربین افزایش دهیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716197
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.