به گزارش ایرنا، سید ابوالفضل رضوی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست با بخشداران و دهیاران کاشان در فرمانداری این شهرستان در گفت و گو با ایرنا افزود: با اختصاص این میزان اعتبار به هر استان به طور متوسط 1500 میلیارد ریال اختصاص خواهد یافت.
وی نرخ سود پرداخت این تسهیلات را بین 6 تا 8 درصد برشمرد و گفت: بانک های عامل نیز، توسعه تعاون، کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید خواهد بود.
وی بیان کرد: برای استان اصفهان علاوه بر اختصاص اعتبار 1500 میلیارد ریالی، 600 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 8 درصد با عاملیت بانک سینا به روستاییان پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: هم چنین 100 میلیارد ریال از محل بانک پارسیان و 50 میلیارد ریال در بانک کشاورزی و پست بانک به روستاییان این استان پرداخت خواهد شد.
رضوی پرداخت این تسهیلات را فقط با وثیقه مناسب برشمرد و افزود: سقف وام ها 20 میلیارد ریال است که اگر فردی در روستا توان سپردن وثیقه لازم را ندارد می تواند بصورت مشارکتی و با استفاده از کارت یارانه که هر کارت برای 100 میلیون ریال وام نیاز است اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: بودجه تخصیصی به هر شهر یا روستا مشخص نیست و بستگی به رقابت مسئولان شهرستان ها در ایجاد اشتغال دارد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری روز چهارشنبه با سفر به شهرستان های اردستان و نطنز در شمال استان اصفهان از برخی طرح ها و خدمات روستایی این منطقه ها بازدید کرد و شامگاه چهارشنبه برای نشست با بخشداران و دهیاران در کاشان حضور یافت.
وی قرار است امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری کاشان حضور یابد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irna_kashan / https://telegram.me/irna_kashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.