به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی شنبه شب پس از دیدار دوستانه تیمش با سپاهان اصفهان که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، افزود: ورزشگاه نقش جهان از امکانات و شرایط مناسبی برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر برخوردار است.
ورزشگاه فولاد شهر به عنوان ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در 28 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ورزشگاه نقش جهان اصفهان، چهارشنبه 12 آبان سال 95 پس از حدود سه دهه فراز و فرود و انتظار بین نسلی با حضور معاون اول رئیس جمهوری و در میان خوشحالی مردم و ورزشکاران افتتاح شد.
پیش از افتتاح این ورزشگاه، دیدارهای تیم فوتبال سپاهان در فولاد شهر ورزشگاه اختصاصی ذوب آهن اصفهان برگزار می شد و هواداران این تیم مجبور بودند برای حمایت از تیم خود در رقابتهای لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مسیر 28 کیلومتری اصفهان تا فولادشهر که یکی از پرترافیک ترین راه های درون و برون شهری اصفهان است، طی کنند.
متاسفانه در این سالها حوادث جاده ای ناگواری برای هوادران این تیم رخ داد و سبب شد تا در برخی از دیدارها شمار تماشاگران این تیم کاهش یابد و گاه به زیر هزار نفر برسد.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بااشاره به مسافت طولانی ورزشگاه فولاد شهر تا اصفهان تصریح کرد: برگزاری دیدارهای تیم ذوب آهن در نقش جهان موجب می شود تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و مشکلات حمل و نقل آنها کاهش یابد.
وی از استاندار و مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان خواست تا زمینه برگزاری دیدارهای تیمش در ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان را فراهم کنند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره میزان آمادگی تیمش برای رقابت های لیگ برتر نیز گفت: چهارشنبه هفته گذشته از ارودی آماده سازی خارج از کشور در ترکیه بازگشتیم و تاکنون به 30 درصد آمادگی دست یافته ایم.
وی افزود: در این اردو به اهدافی که می خواستیم دست یافتیم و تاکتیک های مدنظر را تمرین کردیم.
قلعه نویی با اشاره به اینکه کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن برای لیگ برتر سه تاکتیک را مد نظر قرار داده است، گفت: برای اجرای این تاکتیک ها و کسب نتایج مطلوب، به یک مهاجم تمام کننده نیاز داریم و درصددیم تا هرچه سریع تر این مهاجم را به خدمت بگیریم.
وی با بیان اینکه سه مهاجم تمام کننده را مدنظر داریم، افزود: در لیست تیم ذوب آهن یک جای خالی وجود دارد و می توانیم یکی از آنها را جذب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: قصد دارم از مرتضی تبریزی مهاجم این تیم در پست دیگری استفاده کنم بنابراین اضافه شدن یک مهاجم تمام کننده موجب خواهد شد تا از مرتضی تبریزی در پست مورد نظر استفاده کنم.
وی درباره اولین دیدار تیمش در لیگ برتر باشگاههای کشور که پنجشنبه مقابل سیاه جامگان خراسان در مشهد برگزار می شود، گفت: مسئولیت فنی حریف را اکبر میثاقیان برعهده دارد که از مربیان باتجربه فوتبال ایران است.
قلعه نویی اضافه کرد: همواره تیم های تحت هدایت میثاقیان، بسیار قدرتی و بسته بازی می کنند اما امیدواریم با اتکا به توانایی بازیکنان خود در اولین دیدار به نتیجه خوبی دست یابیم.
وی درباره ارزیابی خود از جایگاه ذوب آهن در فصل جدید لیگ برتر هم گفت: پیش بینی جایگاه برای این تیم در لیگ برتر بسیار زود است اما آینده خوبی را برای ذوب آهن پیش بینی می کنم.
تیم فوتبال ذوب آهن شنبه شب در دیداری دوستانه مقابل تیم سپاهان به برتری 2 بر صفر دست یافت.
تیم فوتبال ذوب آهن در اولین دیدار خود در لیگ برتر باشگاههای کشور روز پنجشنبه در مشهد میهمان تیم سیاه جامگان و تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان تیم سایپای کرج است.
تیم ذوب آهن اصفهان در فصل گذشته لیگ برتر باشگاههای کشور با 46 امتیاز در رده چهارم و تیم سپاهان نیز با 45 امتیاز در رده پنجم این رقابت ها قرار گرفتند.
2093 ** خبرنگار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.