به گزارش ایرنا، هیات نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان اصفهان روز شنبه نتایج شمارش آرا در رشته های 6 گانه در حوزه انتخابی این شهرستان را به این شرح اعلام کرد:
** گروه پزشکی
1- دکتر عباسعلی جوادی
2- دکتر کامران منتظری
3- دکتر فرشته دانشمند
4- دکتر آرش قدوسی
5- دکتر محسن مصلحی
6- دکتر عباسعلی نصر
7- دکتر مهدی سالک
8- دکتر محمد رضا عمرانی
9- دکتر رویا رضوی
10- دکتر حمید صانعی

** گروه دندانپزشکی
1- دکتر عباسعلی خادمی
2- دکتر مصطفی میرقادری

** گروه داروسازی
1- دکتر غلامحسین صادقیان
2- دکتر حسین بانک

** گروه مامایی
سرکار خانم مهرانگیز جعفرزاده

** گروه علوم آزمایشگاهی
دکتر محمد حسین بقایی

** گروه لیسانسیه پروانه دار
آقای محسن جزایری
هیات نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان اصفهان تاکید کرد: نتایج قطعی پس از رسیدگی به شکایت ها و تایید نهایی هیات نظارت مرکزی اعلام خواهد شد.
سوم مرداد پایان مهلت ارائه شکایت نامزدها اعلام شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با ایرنا تعداد نامزدهای این انتخابات را 76 نفر اعلام کرد و افزود: میزان مشارکت در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان اصفهان نسبت به دوره گذشته 73 درصد افزایش داشت.
دکتر کیانوش جهانپور تعداد مشارکت کنندگان در این انتخابات را 2 هزار و 78 نفر اعلام کرد و افزود: در دوره گذشته یک هزار و 198 نفر در انتخابات سازمان نظام پزشکی اصفهان شرکت کردند.
به گفته وی، اصفهان در بین شهرهای کشور بیشترین میزان مشارکت را در این دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی به خود اختصاص داده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات سازمان نظام پزشکی هر چهار سال یک بار در کشور برگزار می شود و قرار بود امسال این انتخابات علاوه بر رای گیری حضوری به صورت الکترونیکی نیز از ساعت هشت صبح تا 20 شب جمعه 30 تیرماه برگزار شود اما بدلیل برخی مشکلات فنی به صورت الکترونیکی برگزار نشد و به همین دلیل مهلت رای گیری حضوری تا ساعت 22 جمعه شب تمدید شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.