به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا اسلامی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار کرد: رئیس جمهوری باید وزیرانی انتخاب کند که مردمی، باتجربه، متخصص و متعهد بوده و سرباز دین و انقلاب اسلامی باشند.
وی بیان کرد: با توجه به این که آغاز به کار شوراها نیز نزدیک است انتظار این است که در انتخاب شهرداران دقت لازم صورت گیرد تا این نهاد که مسئولیت برنامه ریزی در امور شهری را دارد موفق عمل کند.
وی با بیان این که کاشان سابقه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی زیادی در کشور دارد افزود: امیدواریم شهرداری برای کاشان انتخاب شود که موجب پیشرفت شهر در همه زمینه ها شود.
امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: مسئولان به این دلیل که با بیت المال سر و کار دارند باید بسیار دقت کنند و در اجرای طرح های اقتصادی و واگذاری آن ها به پیمانکاران هزینه، سرعت و کیفیت کار را در نظر بگیرند.
وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از سرمایه های نظام برشمرد و گفت: این نهاد انقلابی نقش مهمی در اجرای طرح ها و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور داشته است.
وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه طرح های اقتصادی را خیلی خوب اجرا می کند و دولت باید از این فرصت و ظرفیت به خوبی استفاده کند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.