به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ محمد رضا نقدی روز پنجشنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری سه تن از شهدا گمنام دفاع مقدس در شهر مهاباد از توابع شهرستان اردستان افزود: پیام شهدا مقابله با ستمگران و ظالمان و دوستی با مظلومان و کسانی است که دل در گرو یاری رساندن به مظلومان جهان دارند.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران افزود: مسیر ایمان و عبودیت مقابله با طاغوت و زورگویی و ظلم بوده و ایستادن در مقابل استکبار همان ادامه راه شهدا است.
نقدی خاطر نشان کرد: شهدا با ایستادگی و نثار خون خود ملت ایران را از ظلم طاغوت و مستکبران نجات داده و برای ایران اسلامی عظمت آفریدند.
وی با بیان این که ایستادگی در مقابل استکبار دشواری هایی را به همراه دارد تصریح کرد: مامور هستیم با طاغوت بجنگیم همان طور که در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردیم و این معجزه ای بود که اتفاق افتاد و در مقابل تمامی قدرت های جهان پیروز شدیم.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: امروز به برکت خون شهدا پرچم انقلاب اسلامی در گوشه گوشه جهان برافراشته شده است.
سردار نقدی با اشاره به وضعیت نابسامان منطقه پس از ظهور گروه های تکفیری افزود: تروریست های تکفیری 6 سال است در سوریه به جان مردم افتاده اند و با حمایت استکبار جهانی و طرفداران منطقه ای خود نتوانسته اند کاری از پیش برند.
وی گفت: در عراق می خواستند یک صدام دیگر به نام اسلام بیاورند ولی امروز با شکست در موصل نقشه آنان خنثی شده که نتیجه ایستادگی رزمندگان و خون شهدا است.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.