به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌ الزمان (عج) استان اصفهان در عملیاتی اعضای شبکه انحرافی و منحط عرفان حلقه به همراه سر شبکه آن را در نجف‌ آباد دستگیر کردند.
سپاه صاحب الزمان ( عج) استان اصفهان اضافه کرد: در این عملیات که توسط معاونت اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان انجام شد 11 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در نجف‌آباد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: در پی این عملیات که با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اصفهان انجام شد، مدرس و سرگروه این شبکه انحرافی دستگیر و این شبکه به ‌کلی متلاشی شد.
سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این اطلاعیه با اشاره به تلاش‌های دشمنان و طرفداران واداده آن ‌ها در داخل کشور برای استحاله فرهنگی، آورده است: حسب فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به مسائل فرهنگی و خطر جدی نفوذ عناصر منحرف در باورها و عقاید جامعه، سازمان اطلاعات سپاه مقابله با ترویج‌ دهندگان و فعالان عرفان ‌های کاذب و نوظهور را در دستور کار خود قرار داده است.
در ادامه این اطلاعیه به شیوه‌ های گوناگون و پیچیده این عرفان جهت جذب جوانان و افراد جامعه برای به انحراف کشیدن عقیده آنها اشاره شده و آمده است: ترویج ‌دهندگان فرقه انحرافی و منحط ' عرفان حلقه ' با ادعاهای فرادرمانی‌، عرفان و اتصال به شبکه مثبت، عده‌ای را به سمت خود جذب و با ایجاد تشکیک در اعتقادات مذهبی آنها از این راه به درآمد هنگفتی ‌دست می یافتند.
سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد که پاسداری از فرهنگ غنی ایران اسلامی در وظیفه ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و به همین سبب هرگونه ایجاد انحطاط در این زمینه مورد رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار می ‌گیرد.
شهرستان نجف آباد با بیش از 180 هزار نفر جمعیت در 29 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.