به گزارش ایرنا، سید محسن تجویدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این آثار تعداد 50 تئاتر صحنه ای، 49 تئاتر خیابانی و 29 تئاتر کودک از اصفهان، نطنز ،شاهین شهر، فلاورجان ،نائین، کاشان، مبارکه، شهرضا، نجف آباد، زرین شهر، سمیرم، گلپایگان، اردستان، خمینی شهر، میمه، لنجان ، چادگان، داران، فریدونشهر و فولاد شهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
شهردار نطنز با اشاره به این که ارسال آثار به جشنواره از سال های گذشته بیشتر بوده است، تصریح کرد: امسال 9 اثر از شهرستان نطنز به جشنواره ارسال شده است که نتایج بازبینی آثار توسط داوران از 29 الی 30 تیرماه اعلام خواهد شد و از بین آنها 11 اثر در بخش تئاتر خیابانی، 8 اثر در بخش تئاتر صحنه ای و 5 اثر در بخش تئاتر کودک به مرحله اجرا راه خواهند یافت.
وی اضافه کرد: با همت شهرداری نطنز و همکاری انجمن هنرهای نمایشی، جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز از 4 الی 7 مرداد ماه برگزار می شود و گروه ها با اجرای آثار خود در پارکهای سرچشمه سرابان، 9 دی و ملت، فرهنگسرای کوثر، کانون شهید مطهری و مسکن مهر نطنز به رقابت می پردازند.
تجویدی خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره 4 مرداد ساعت 10 در فرهنگسرای کوثر با حضور مسئولان، دوستداران تئاتر و گروه های هنری و اختتامیه آن در 7 مرداد ساعت 17 در همان مکان با حضور هنرمندان کشوری برگزار می شود.
وی افزود: اجرای تئاتر ها در نقاط مختلف شهر شور و نشاط را در بین شهروندان ایجاد کرده و می تواند روزهای بیاد ماندنی را برای آنها رقم بزند.
در اولین جشنواره تئاتر کوثر نطنز تعداد 69 اثر و در دوره دوم 105 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.