به گزارش ایرنا، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از سید علی قریشی گفت: مراسم تجدید میثاق با پیکر مطهر 20 شهید دفاع مقدس چهارشنبه شب مقارن با شب شهادت امام صادق(ع) در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: هویت 10 تَن از این شهدای تازه تفحص شده، شناسایی شده و 10 شهید دیگر نیز گمنام هستند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان
این شهدا ساعت 17 روز پنجشنبه هفته جاری مصادف با سالروز شهادت امام صادق (ع) از میدان احمد آباد اصفهان به سمت گلستان شهدای این شهر تشییع می شوند.
وی افزود: در پایان مراسم، شهدای اصفهانی در گلستان شهدای این شهر خاکسپاری و پیکر مطهر دیگر شهدا به شهرستان‌ های خود انتقال می یابند.
وی با اشاره به اینکه پنج تَن از این شهدا از شهرستان های استان اصفهان می باشند ، گفت: شهید محمود عبدالهی از چادگان، شهید مهدی صابری از درچه، شهید محمدعلی کریمی از گلپایگان، شهید علیرضا نکونام و شهید منوچهر برزگر فرجی از شاهین ‌شهر پس از تشییع در اصفهان به زادگاه خود انتقال می یابند.
وی اضافه کرد: شهید صفا حیدرماه، شهید محمد تقی احمدی ( دومین شهید خانواده)، شهید محسن یادگاری، شهید رسول محمدی فشارکی و شهید مصطفی اورکی شیرانی (دومین شهید خانواده) نیز از شهر اصفهان هستند که پیکر آنها پس از تشییع عصر پنجشنبه هفته جاری در گلستان شهدای این شهر خاکسپاری می شوند.
استان اصفهان در طول هشت سال دفاع مقدس 23 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.