به گزارش ایرنا، تیم هندبال شهرداری کاشان در بیست و نهمین دوره از لیگ برتر هندبال کشور که از 21 آبان سال گذشته کلید خورده بود در نهایت در اسفند ماه 95 پس از شکست حریف خود در خانه با کسب 27 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت تا پس از عبور از تیم خوب نفت و گاز گچساران بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات تکیه زند.
روز پایانی لیگ برتر هندبال کشور مسابقات در حالی برگزار شد که سه تیم در صدر جدول در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بودند اما در نهایت این شاگردان علیرضا حبیبی در شهرداری بودند که در کاشان و در یک بازی حساس و نفس گیر موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
این درحالی بود که دو تیم مدعی قهرمانی، شهرداری کاشان و نفت و گاز گچساران سایه به سایه همدیگر را زیر نظر داشتند اما در پایان این تیم شهرداری کاشان بود که جام قهرمانی را بالای سر برد تا تیم نفت و گاز گچساران که برای هفته های متمادی بر صدر جدول تکیه داشت بر رده دوم و تیم سپاهان اصفهان نیز برسکوی سوم بسنده کنند.
تیم هندبال شهرداری کاشان این روزها به جای آن که در حال آماده سازی برای فصل جدید رقابت ها و حضور در جام باشگاه های آسیا باشد٬ شرایط بسیار بدی را سپری می کند و در آستانه انحلال قرار گرفته است، اتفاقی که می تواند ضربه بزرگی به هندبال ایران وارد کند.
وجود تعهد مالی کنونی باشگاه، تنگناها و مشکلات اقتصادی شهرداری، خروجی نامناسب باشگاه برای ارتقای ورزش همگانی و شهروندی، به‌ کارنگرفتن و توجه نداشتن به استعدادهای بومی و ظرفیت‌های درونی ورزشی شهرستان، زیرساخت‌های نامناسب برای توسعه و بهره‌ برداری از امتیازات و دستاوردهای حضور تیم‌های ورزشی در لیگ‌ های ملی و فراملی، نداشتن ضرورت و تناسب وظایف شهرداری با تیم ‌داری در سطح ورزش حرفه‌ ای ‌بعنوان برخی از دلایل شورای شهر کاشان برای مخالفت با ادامه فعالیت باشگاه ورزشی شهرداری کاشان مطرح شده است.
سرپرست تیم هندبال شهرداری کاشان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در هفته های اخیر شورای شهر کاشان طی مصوبه ای باشگاه ورزشی شهرداری را منحل کرد.
حسن حاجی باقری افزود: با رایزنی ها و تلاش هایی که در حال انجام است سعی بر آن است تا با جذب اسپانسر بتوانیم تیم هندبال شهرداری کاشان که جواز حضور در جام باشگاه های آسیا دارد را حفظ کنیم.
وی بیان کرد: تا زمان شروع مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا که در 20 مرداد ماه امسال برگزار می شود کمتر از یک ماه زمان داریم و امیدواریم هر چه سریع تر تصمیم نهایی گرفته شود.
حاجی باقری درباره اخبار مربوط به میزان طلب های بازیکنان، کادر و سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان اظهار داشت: بازیکنان و کادر تیم هندبال شهرداری 70 درصد مبلغ قرارداد را دریافت کرده اند که البته 30 درصد پاداش مازاد بر کل قرارداد بابت قهرمانی در لیگ برتر نیز هنوز به عنوان طلب باقی مانده است.
وی درباره میزان طلب های علیرضا حبیبی سرمربی این تیم نیز گفت: میزان طلب سرمربی از شهرداری بیشتر از بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی است.
باشگاه شهرداری کاشان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر بسکتبال و لیگ دسته دوم فوتبال نیز در سال گذشته تیم ‌داری کرده است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.