به گزارش ایرنا، عبدالرضا مهدی بادی روز دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نطنز اظهار کرد: خط اعتباری برای پرداخت تسهیلات کشاورزی باز است و چنانچه متقاضی استفاده از این تسهیلات وجود داشته باشد، وی برای دریافت تسهیلات و خرید ادوات کشاورزی به بانک معرفی می شود.
وی ابراز کرد: برای تغییر الگوی کشت در شهرستان و به منظور توجه جدی به مبحث اقتصاد مقاومتی در بحث کشاورزی، این مدیریت کار آموزش برای کشت گیاهان دارویی، زعفران، بسته بندی، پرورش ماهی و پرورش دام را برای یک هزار و 500 متقاضی برگزار کرده است.
وی افزود: جهاد کشاورزی نطنز 300 پروانه صنفی برای ساماندهی کشاورزی و 200 مجوز مشاغل خانگی مانند بسته بندی گیاهان و پروانه دامداری صادر کرده است.
مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: کاشت زعفران، گل محمدی، فلفل، زیره و نعنا در شهرستان نهادینه شده است و هم اکنون با کاشت آزمایشی گیاهانی مثل زنیان، قدومه شیرازی، کاسنی و شاتره در شهرستان، در صدد جایگزین کردن گیاهان فوق با گیاهان دیگر هستیم.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان دارای 12 هزار و 500 هکتار امور زراعی و باغی است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.