به گزارش ایرنا، انبوهی از قشرهای مختلف مردم آران و بیدگل از ساعت ها پیش در مسیر حرکت این شهدا تجمع کرده بودند و با ورود کاروان شهدا به این شهرستان با چشمانی اشک آلود به استقبال از یادگاران دفاع مقدس پرداختند.
قشرهای مختلف مردم این شهر امروز آمده بودند تا در گرمای تابستان سربازان بی نشان خود را در آغوش گرفته و بدرقه کنند و به آن ها بگویند همواره پیرو راهشان هستند.
امروز مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان خردسال به استقبال شهدا آمده بودند تا مراتب قدرشناسی خود را از این سبک بالان عاشق که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار عزیزترین هدیه الهی خود یعنی جانشان، موجب سربلندی این کشور شدند با تمام وجود در آغوش بگیرند.
حضور بانوان در حالی که کودکان خردسالشان را در آغوش داشتند و جوانان که سعی داشتند خود را به پیکرهای این شهدا برسانند صحنه های جالبی را در این آئین باشکوه و روحانی رقم زد و نشان داد که مردم ایران اسلامی در همه حال، قدردان شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستند.
مردم آران و بیدگل با سر دادن صلوات محمدی و گفتن الله اکبر این شهدا را بدرقه می کردند و در چند نقطه در طول مسیر ایستگاه های صلواتی شربت برپا کرده بودند.
کاروان شهدای دوران دفاع مقدس پس از ورود به آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) و استقبال باشکوه از مسیرهای میدان بسیج، میدان امام خمینی (ره)، میدان شهدا و میدان امام حسن(ع) در میان گلباران و عطرافشانی مردم در مسیر، به آستان مقدس امامزاده محمد هلال (ع) رسید و بدرقه و مشایعت شدند.
کاروان میثاق با شهدا پس از ورود به شهرستان آران و بیدگل و دیگر شهرهای استان اصفهان در روز پنجشنبه 29 تیر ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) در اصفهان تشییع خواهند شد و سپس جهت تدفین به محل های تعیین شده و زادگاه این شهدای گرانقدر انتقال خواهد یافت.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.