به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر داران افزود: این مجوز توسط سازمان آب منطقه‌ای صادر شده است و امیدواریم با استمرار پیگیری ها و تکمیل زیر ساخت های این طرح عظیم مشکل آب شرب فریدن برای همیشه حل شود.
امام جمعه داران با اشاره به بحران آب و مشکلات آن گفت: ساده ترین و مهم ترین راهکار برای عبور از این بحران صرفه‌جویی و مدیریت صحیح مصرف است.
وی با اشاره به هفته مالیات اظهار داشت: مالیات یکی از پایه‌های تامین بودجه یک ملت و یک مملکت است بنابراین همه افراد جامعه باید آن را بپردازند.
خطیب نماز جمعه داران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اهمیت تشکیل خانواده و نقش اجتماعی و فرهنگی ازدواج افزود: زن و مرد به‌واسطه ازدواج به‌وسیله مودت و رحمتی که حاصل می شود به آرامش می رسند.
وی همدلی و محبت را موجب گرم شدن کانون خانواده دانست و افزود: خانواده آرام و سالم بهترین مکان برای تربیت فرزند است.
حجت الاسلام سیاوشی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به ایام شهادت امام صادق (ع) گفت: امام جعفرصادق (ع) عالمان و شاگردان بسیاری تربیت کردند که باعث گسترش و تقویت مذهب شیعه شد.
وی با اشاره به روز بهزیستی و روز تأمین اجتماعی گفت: تکریم بازنشستگان باید از اولویت‌های جامعه باشد و این موضوع در قرآن نیز مورد تأکید قرارگرفته است.
فریدن با بیش از 49 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
خبرنگار: فاطمه زمانی *** انتشار: سلطانمرادی


انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر :6075823
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.